Sunday, April 01, 2007

Δεν είναι πρωταπριλιάτικο

Νομίζω ότι βρήκα τίτλο! Μέχρι να τον βρω, άκουσα τις εξής προτάσεις:
-«Φλόγες άλφα» από την Κατερίνα- Κυκλάμινο του βουνού
-«Τα μάτια σου στα μάτια μου», από τον Παύλο, φίλο που δεν είναι μπλόγκερ
-«Επανάσταση σημαίνει ν' αγαπάς» από τη Νέλλυ Νέζη
-«Γλυκόπικρα ταξίδια» και πάλι από το Νελλάκι.

Μου άρεσαν όλοι, αλλά μια μέρα, καθώς σκεφτόμουν πώς θα τελειώσει όλο αυτό το μυθιστόρημα, μου ήρθε στο νου ένας τίτλος που περιέγραφε ακριβώς όλα όσα έχω στο νου μου:

Χάρτινες μουσκεμένες σημαίες

τον υιοθετώ μέχρις... αποδείξεως του εναντίου.

Καλό μήνα

3 Comments:

Blogger Ελπίδα said...

Καλό μήνα αγαπημένο μας κορίτσι και
Καλό Πάσχα!
Για να τον βρεις εσύ, αυτός ταιριάζει! Πρωτότυπος και σίγουρα θα δένει με τις ιστορίες.
Καλοστέριωτος!
Η λέξη "μουσκεμένες" μ' αρέσει πολύ! Ποιος τα έχει κάνει πιο πολύ μούσκεμα; Ο Γιώργης;
Φιλιά πολλά!

April 2, 2007 at 5:29:00 PM GMT+2  
Blogger nellinezi said...

Eμένα πάλι αυτό το "μουσκεμένες" σε....δάκρυα με πήγε! Δακρυα και χαράς και λύπης!
Πολύ καλό Αγγελικούλα! Εσύ -όπως ήταν αναμενόμενο βεβαίως βεβαίως! - βρήκες τον καλύτερο τίτλο!

Ελπίδα θυμάσαι τι λέγαμε για τον ξενοδόχο;; Ο ξενοδόχος μίλησε! Και πολύ καλά έκανε....γιατί εκείνος(η) ξέρει καλύτερα απ τον καθένα!

Καλό Πάσχα Αγγελική μου κι άλλη μια φορά να το ευχηθώ κι απ το μπλογκ σου και στην Ελπίδα!

April 3, 2007 at 3:34:00 PM GMT+2  
Blogger Ελπίδα said...

Καλό Πάσχα Νέλλυ μου!
"Όσα ξέρει ο ξενοδόχος, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!" Έτσι πάει Νέλλυ μου!
Και βέβαια ο τίτλος ήταν δικός της!
Και μεις χαιρόμαστε που της βγήκε κιόλας! Όχι που φοβότανε και βιαζότανε!
Φιλάκια πολλά και στις δυο σας κορίτσια!
Να περάσετε το πιο Χαρούμενο Πάσχα της ζωής σας!

April 4, 2007 at 9:23:00 PM GMT+2  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



ask2use.com: Μόνο αποσπασματική αντιγραφή
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια